لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
گورپدرتمام لحظه هایی که نفهمیدی چقد‏‏ر دوست دارم

 

آتیش عشق پاکتو,باید که خاموشت کنم

بایدکه رد شم از خودم,باید فراموشت کنم

باید نباشم تو دلت...باید بیوفتی از سرم

بایدمسیرمونده رو, تنهای تنهایی برم

تقدیرمن تنهاییه...بامن بمونی میشکنی!

سخته ولی بایدبرم!هرچندکه توجون منی

من بی تو مث آدمی,سرگشته وگیجوگمم

بی تو اسیر ظلمتم,انگشت نمای مردمم

تقدیرمن تنهاییه,باید که از یادت برم

میبوسمت,میرم گلم!باید بیوفتی ازسرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:, توسط زنی که زندگیشوباخت؛بخاطرتو لعنتی...
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.